fbpx

5 manieren om met jouw product in het winkelmandje te belanden

Taartjes bakken

Sinds half maart is ons leven radicaal veranderd. Blijf thuis is het devies en alhoewel er langzaam een versoepeling van de maatregelen komt, is het nog altijd maar de vraag of dit blijvend is of dat Corona weer een opleving krijgt. Gelukkig betekent dit niet dat er geen omzetgroei te realiseren is. Integendeel: receptensites en foodblogs worden beter bezocht dan ooit! De bezoekersaantallen van Deb’s Bakery & Kitchen zijn in één maand tijd met 50% gestegen! Thuis is voorlopig nog het nieuwe uit eten en je merkt dat mensen zichzelf thuis meer gaan verwennen. Aan jou dus de taak om op te vallen met je merk en ik geef je 5 manieren om met jouw product in het winkelmandje te belanden in deze gratis download.

het ingrediënt

Wat zijn jouw onmisbare ingrediënten?

Juist nu is het ontzettend belangrijk dat je precies weet wat de rode draad is van jouw merk. Wat is het snufje zout dat jouw product zoveel smaak geeft? Wat zijn de key ingrediënten die onmisbaar zijn voor jouw bedrijf? Ik help je graag om dat je ontdekken zodat je met een unieke strategie die volledig bij jouw merk past, gaat opvallen zonder dat je standaar trucjes hoeft toe te passen. Durf jezelf te laten zien en inspireer je doelgroep daarmee. Zodat zij FANS van het eerste uur worden.

ingrediënten

Weg met de standaard trucjes

Om me heen zie ik steeds hetzelfde gebeuren. Veel dezelfde soort content, weinig eigenheid en inwisselbare teksten. Een grote focus op Instagram en online zichtbaarheid. Natuurlijk is dat belangrijk maar uiteindelijk gaat het om de hoeveelheid producten die daadwerkelijk in het mandje belanden. Een groot aantal volgers op social media is hartstikke leuk maar levert het ook wat op? Zeker als je ziet hoeveel tijd je erin stopt…. Heb je weleens goed nagedacht over jouw strategie of doe je wat je doet omdat het nou eenmaal zo hoort? Laten we eens kijken naar jouw aanpak en ervoor zorgen dat die aanpak je niet alleen tijd maar ook geld oplevert!

Wil jij meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met me op. Ik bel je en ontdek graag samen met jou waar de kracht van jouw merk ligt.

Schuiven naar boven