Aanmelden voor de perslijst van HET INGREDIËNT PR 

Met onderstaand formulier kun je je aanmelden voor de perslijst van HET INGREDIËNT PR. Wil jij op de hoogte gehouden worden van nieuwe producten en ben je geïnteresseerd in het ontvangen van perspakketjes? Wil je in aanmerking komen voor samenwerkingen die bij jouw foodblog passen? Vul dan het formulier zo volledig mogelijk in en je blijft op de hoogte! 

Ben jij geïnteresseerd in samenwerkingen?

Heb jij interesse in het samenwerken met merken die bij je passen? En wil jij graag geld verdienen met je foodblog? Het Ingrediënt coördineert regelmatig food events en samenwerkingen voor bedrijven. Voor deze samenwerkingen kijken wij goed naar wie bij een merk past. Wanneer jouw gegevens bekend zijn en je hebt een passend profiel, kunnen we je wellicht inzetten voor een samenwerking met een tof merk! Heb jij een toffe foodblog met actieve social media kanalen? En wil jij professioneel aan de slag met je blog? Je kunt je nu aanmelden voor de perslijst van Het Ingrediënt PR!

Aanmelden voor de perslijst van HET INGREDIËNT PR

Maak een profiel aan, deel welke content je maakt en vul je overige gegevens in. Wanneer er interessant nieuws, een event of samenwerking is die bij jou past, kun je uitgenodigd worden.

Aanmelden voor de perslijst is geheel vrijblijvend en biedt geen garanties dat je op korte termijn een samenwerking krijgt. Dit hangt geheel af van de wensen van de klant. Uiteraard word er zorgvuldig omgegaan met je gegevens. Deze worden alleen opgeslagen voor het aanleggen van een database en het opnemen van contact in het geval van een geschikt event. Download hier de privacyverklaring. Velden met een * zijn verplicht. 

Wil je weten welke events en campagnes Het Ingrediënt al heeft gedaan? Neem dan eens een kijkje in mijn portfolio voor een impressie.

 

Aanmeldformulier perslijst 

11 + 3 =

Lees meer over professioneel foodbloggen

Hieronder vind je verschillende artikelen met tips die jou verder helpen op het gebied van professioneel foodbloggen. 

Samenwerkingen, hoe vermeld je dat correct?

Wanneer je als foodblogger een samenwerking aan gaat, gelden er regels. Die regels zijn er natuurlijk niet voor niets want consumenten moeten het wel weten wanneer ze naar een reclame kijken, ook al is deze nog zo leuk neergezet. Huh? Reclame? Jazeker, als jij een...

3 x waarom Pinterest onmisbaar is voor foodbloggers

Door Pinterestexpert Jody Hoogendoorn | Pinacademie Waar bedrijven Pinterest nog vaak over het hoofd zien of links laten liggen, hebben bloggers al lang veel succes met Pinterest. En daarmee is het voor hen een onmisbare tool geworden. Want Pinterest is voor hen de...

Wat is een mediakit / perskit en hoe maak je er één?

Wat is een mediakit / perskit en hoe maak je er één? Met dit document laat jij in één oogopslag zien waar je foodblog voor staat!

Als foodblogger succesvol samenwerken met PR bureaus

Hoe kun je als foodblogger succesvol samenwerken met PR bureaus. In dit artikel leer je hoe je het meeste haalt uit deze vorm van samenwerken

5 tips om food ondernemer te worden

Een eigen bedrijf starten is leuk, spannend en soms ook pittig. Ik geef je mijn 5 beste tips om food ondernemer te worden

5 tips om geld te verdienen met je foodblog

Geld verdienen met je foodblog kan! Wil jij weten hoe? In dit artikel lees je meer over het professionaliseren van je foodblog

Zoekmachineoptimalisatie: hou de groei van jouw website in eigen hand

Zoekmachineoptimalisatie: hou de groei van jouw website in eigen hand. Gabriella van de Blogbaas vertelt jou in haar workshop hoe jij dit doet!

Werken voor de eer – waarom je betaald moet worden voor influencer marketing

Hoe vaak heb je jezelf horen zeggen dat je het een eer vindt dat je gevraagd wordt om een product te reviewen? Maar werken voor de eer levert niks op!