[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”row” _builder_version=”4.20.0″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.22.0″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” custom_padding=”||0px|||” sticky_enabled=”0″]

Waarom zou je een food event organiseren?

Een food event is de manier om jouw product op een persoonlijke manier onder de aandacht te brengen. Maar waarom zou je een food event organiseren en wat zijn de voordelen van zo’n smakelijk feestje dat om jouw product en merk draait?

Straal de passie van jouw merk uit!

Het is niet altijd makkelijk om je te onderscheiden van de concurrentie. Online is er een overschot aan content en hoe val je nou op? Met een food event heb je het perfecte uitgangspunt voor toffe content rondom jouw merk. Het is dé kans om te laten zien wat je wil uitstralen met je merk en product. Je kunt perfect laten zien wat de toepassingen zijn, hoe je ermee aan de slag gaat en, minstens zo belangrijk, je kunt je passie delen als het gaat over jouw unieke product!

De bedoeling is natuurlijk om een buzz te creëren die ervoor zorgt dat je ideale doelgroep nieuwsgierig raakt. Door letterlijk dichtbij je merk te blijven en waar je voor staat en door te laten zien dat jouw product écht in dat winkelmandje moet belanden, kun jij nog meer fans aan je binden! Met een food event laat je dat allemaal op een toffe manier zien.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_slider use_bg_overlay=”on” _builder_version=”4.20.0″ _module_preset=”default” min_height=”700px” global_colors_info=”{}”][et_pb_slide heading=”Emmi kerstevent” use_bg_overlay=”on” bg_overlay_color=”RGBA(255,255,255,0)” _builder_version=”4.20.0″ _module_preset=”default” background_image=”https://hetingredient.nl/wp-content/uploads/2023/07/Emmi-event-1302.jpg” background_enable_image=”on” global_colors_info=”{}” sticky_transition=”on”][/et_pb_slide][et_pb_slide heading=”Bettine kerstborrel” use_bg_overlay=”on” bg_overlay_color=”RGBA(255,255,255,0)” _builder_version=”4.20.0″ _module_preset=”default” background_image=”https://hetingredient.nl/wp-content/uploads/2021/01/bettine-kerstborrel-1645.jpg” background_enable_image=”on” global_colors_info=”{}” sticky_transition=”on”][/et_pb_slide][et_pb_slide heading=”Kookpunt Rotterdam” use_bg_overlay=”on” bg_overlay_color=”RGBA(255,255,255,0)” _builder_version=”4.20.0″ _module_preset=”default” background_enable_color=”off” background_image=”https://hetingredient.nl/wp-content/uploads/2020/06/bloggers-meetup-3311.jpg” background_enable_image=”on” global_colors_info=”{}” sticky_transition=”on”][/et_pb_slide][/et_pb_slider][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” column_structure=”1_2,1_2″][et_pb_column _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” type=”1_2″][et_pb_image src=”https://hetingredient.nl/wp-content/uploads/2023/08/Emmi-Bettine-25-mei-2023-1493.jpg” _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” alt=”food events” title_text=”Emmi Bettine 25 mei 2023-1493″ hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” type=”1_2″][et_pb_text _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Vertel je verhaal tijdens een food event

Met alleen een social media campagne bereik je tegenwoordig niet meer zoveel. Het gaat echt om het bouwen van een community van fans die betrokken zijn bij je merk en die zich met je product identificeren. Met een food event kun je in één keer tienduizenden mensen bereiken die jouw ideale doelgroep vormen. Als je dit gebruikt als uitgangspunt van je social media campagne heb je een geweldige kick-off waarbij je precies laat zien wat jouw foodmerk zo uniek maakt.

Maar wat maakt zo’n food influencer event nou een succes? Het begint met het uitnodigen van de juiste mensen. Ik heb een enorm groot netwerk en weet precies welke foodbloggers bij jouw merk passen. Door goed te selecteren, weet je de juiste ontvangers te bereiken en een sfeer neer te zetten die volledig het verhaal van jouw merk ondersteunt. Zo komt het door enthousiasme perfect over. 

 

 

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.22.0″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Blijf zichtbaar voor je doelgroep door een food event te organiseren

Ken je dat? Je hebt een hoop tijd en moeite in een campagne gestoken, influencers ingeschakeld en er is een kortstondige aandachtspiek. Yes, missie geslaagd denk je. Helaas, vervolgens zakt de aandacht weer weg. Dat is niet de bedoeling en het kan ook anders. Tijd om jezelf beter op de kaart te zetten door een geweldig food event te organiseren dat perfect past bij jouw brand. Natuurlijk stopt het niet na het event, dan begint het pas! Met food events met mijn tips als uitgangspunt, creëer je de juiste beleving rondom je merk waardoor je optimaal onder de aandacht komt bij de juiste doelgroep. Wil je je zichtbaarheid nog meer vergroten? Kies er dan voor om naast het organiseren van een food event, een origineel recept te laten ontwikkelen met je product. Of zorg bijvoorbeeld voor personal branding door middel van zakelijke fotografie. Ik heb alles in huis om jouw foodmerk tot een succes te maken!

Vergoot de populariteit van je merk met food events

Hoe zou het zijn als de volgers van de foodbloggers die op het event komen ook jouw volgers worden? Als zij jouw merk op nummer één zetten en het op hun beurt weer aan iedereen doorvertellen. Ik weet wat food influencers voor jouw product kunnen doen en help je met het organiseren van een food event dat past bij jouw merk. Het is tijd om je verhaal te vertellen en met Het Ingrediënt ga ik je daarbij helpen. Met een geslaagd en persoonlijk food event leg je de basis voor een gevoel van betrokkenheid en sympathie bij de foodbloggers. Die foodbloggers influencen vervolgens hun volgers zodat jouw merk uitverkocht raakt in de winkels! Interesse in mijn tips of wil je door mij een food event laten organiseren? Neem gerust contact met me op. Je bereikt me door te e-mailen naar debbie@hetingredient.nl.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]