Hoe kun je professioneel food bloggen?

Als je start met een foodblog, komen er behoorlijk wat dingen op je af. Het is niet zomaar een kwestie van een domeinnaam registreren en een leuk stukje schrijven met een recept erbij. Het is veel meer dan dat. Je beheert een hele website, vaak meerdere social media accounts, je wilt dat je recepten gevonden worden, dat je foodfoto’s er top uitzien en je wilt misschien ook nog wel meer met je foodblog. Een samenwerking met een tof merk bijvoorbeeld! Maar hoe kun je professioneel food bloggen? Ik kan me voorstellen dat je een hoop vragen hebt. Die had ik ook toen ik startte met mijn foodblog Deb’s Bakery & Kitchen en nog steeds loop ik tegen veel vragen aan. Precies de reden dat ik met Business Ingredients voor foodbloggers ben gestart. Om jou te helpen door in een plek te voorzien waar jij antwoord krijgt op al jouw vragen.

Handige artikelen voor jou

Ik heb de afgelopen jaren al behoorlijk wat info voor je verzameld op het gebied van professioneel foodbloggen. Zo help ik je onder andere op weg met het maken van een goede mediakit zodat je jezelf kunt presenteren aan PR bureaus en foodmerken voor samenwerkingen. Ook vind je hier artikelen met allemaal handige info voor jou! Vergeet trouwens niet om je te registreren voor de gratis Business Ingredients community waar je nog meer relevante informatie en tips vindt. Je schrijft je hier gemakkelijk in.

Artikelen die jou helpen met de vraag: hoe kun je professioneel foodbloggen?

Bekijk hier alle artikelen en vraag het me gerust als je nog meer info wilt. Ik vind het leuk als je me laat weten wat je vindt en waar jij tegenaan loopt. Zo kan ik mijn artikelen en de community nog beter afstemmen op jouw behoeften!